Klacht: Geen rekening ontvangen, toch syncassomailtjes

op 07 juli 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Het eerste mailtje van Syncasso gaf niet aan hoeveel ik moest betalen aan NS, dus ik ging ervan uit dat het geen zuivere koffie was. Ik checkte mijn NS-abonne-site en daar was geen probleem te zien. Vervolgens mailde ik voor de zekerheid naar NS en kreeg 2x een mailtje terug: het zou even duren voordat ik antwoord zou krijgen. Het antwoord is nog steeds niet gekomen.
Het tweede mailtje van Syncasso bevatte WEL het te betalen bedrag, met incassokosten. Ik twijfel nog steeds of het geen bedrog is, want tot nu toe werd mijn NS abonnement gewoon afgeschreven. Maar door het bedrag en de omschrijving zou het kunnen kloppen. Ik begin nu te twijfelen.

Ik zou bij een eerste incassowaarschuwing zowel een mail als een brief willen ontvangen. Ik wil in een incassomail of brief weten waarom ik moet betalen en hoeveel. Ik wil dat links in de mail duidelijk zijn en zeggen waar ze naar linken, dus niet "www.syncasso.nl" linkt naar "www.groenewegen.nl".

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 08 juli 2016 om 10:47 geantwoord

In de bovenstaande kwestie heeft Syncasso op 8 juli jl. een email gestuurd naar de betrokkene, waarin wij de gang van zaken met betrekking tot het op deze klacht betrekking hebbende dossier uitvoerig aan de betrokkene hebben toegelicht. Wij vertrouwen er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door elkedas