Klacht: Geen rekening mee houden met vrouwen met kinderwagens en geen vriendelijk heid

op 02 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Geen rekening mee houden met vrouwen met kinderwagens en geen vriendelijk heid en hardt remmen waar niet nodig was

Op lijn 4 gisteren stapte me partner in met kinderwagen waar 2 kinderen in zaten ( dubbel kinderwagen ) stopte ze ver van stop en vroeg aan de dame achter he stuur kunt u volgende x wacht dichterbij want het was moeilijk in te stappen waar op ze niks antwoordte voordat ze nog niet eens kon zitten begon ze al gas te geven waardoor me partner bijna viel en ontvatsoenlijk rij gedrag met Hardt remmem waar ook andere passasier niet te tevreden waren het is een dame die achter het stuur zit op lijn 4in dordrecht op datum 01-05-2017 graag willen wij dat er hier op wordt gereageert

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 02 mei 2017 om 12:45 geantwoord

Beste Unsal,

Wat ontzettend vervelend dat je partner gister niet prettig heeft kunnen reizen met kinderwagen in de bus. Zou je me kunnen vertellen bij welke halte ze gister in wilde stappen op lijn 4, in welke richting de bus gaat, en hoe laat de bus volgens dienstregeling vanaf deze halte vertrekt?

^NT
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Unsal