Klacht: Geen rekening houden met homovriendelijke bestemming

op 14 augustus 2017 over Verrassingstickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

2 weken geleden heb ik een verrassingsstedentrip geboekt om samen met mijn vriend mijn verjaardag te vieren. Hierbij ik vooraf via de chat gevraagd of het een bestemming kan zijn waar het een beetje homovriendelijk is omdat ik samen met mijn vriend deze trip wil doen. Er zijn een aantal bestemmingen waar het totaal niet homovriendelijk is. Ze gingen hun best doen en ik moet maar even 7 dagen afwachten.
Na een week kreeg ik de bestemming. Totaal niet homovriendelijk, lees allemaal nare verhalen over die bestemming. Nu heb ik een extra dag bijgeboekt omdat er werd aangegeven dat er dan meer opties mogelijk waren. En nu wordt ik op een plek gedropt waar ik niet wordt geaccepteerd. direct na de bevestiging kreeg ik via de chat te horen dan moet u al die steden maar uit gaan sluiten en standaard antwoorden, en dat het niet gewijzigd kan worden. (p de website van het hotel staat dat het nog gratis geannuleerd kan worden). Als laatste kreeg ik te horen dat ik via de mail een bericht kon sturen. Echter na een week nog geen reactie. Ik voel me best wel bedonderd door verrassingstickets mede omdat het een trip is twv 259 euro (hier zit de extra dag nog niet eens bij) maar de reis die we krijgen is maar 160 euro. ook een best verschil.

Als we naar een locatie kunnen waar wij geaccepteerd worden en niet elke keer hoeven om te kijken. Wij zijn totaal geen types die hand in hand lopen maar willen wel onszelf kunnen zijn.

Of een locatie waar wij zonder zorgen kunnen genieten van een stedentrip of het geld terug

Verrassingstickets is leuk omdat het een verrassing is maar een beetje rekening met de klant houden is wel fijn. Europa is groot.

Reactie van de melder van de klacht t.stuijvenberg

3 maanden geleden - Helaas nogsteeds niks gehoord van verrassingstickets. Niet op mijn mail en ook al niet hier...

Alle klachten die gemeld zijn door t.stuijvenberg