Klacht: Geen refund

op 25 mei 2021 over Opodo in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Reservering geboekt bij Opodo en betaald via de bank. Helaas geen reservering per email ontvangen. Opdodo gebeld: werd gezegd dat ik het geld terug zou krijgen binnen 48 uur. Helaas niet dus. Weer gebeld. Nu kreeg ik te horen dat zij niks hadden ontvangen terwijl dat volgens mijn afschrift wel zo is. Ook met Adyen gebeld. Ook zij gaven aan dat zij het geld ontvangen hebben en hebben doorgestuurd aan Edreams (Opdodo).

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb ontvangen van Opdodo.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Opodo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Opodo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Olaf-H