Klacht: Geen reclame folders

op 30 oktober 2011 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 09 november 2011 om 14:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag. De bezorgerscoordinator heeft de bezorger ontslagen wegens aanhoudende klachten uit uw buurt. Vanaf volgende week loopt er een nieuwe bezorger in uw wijk.

Alle klachten die gemeld zijn door peggy1988