Klacht: Geen reactie vanaf maart

op 23 april 2020 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

KLM heeft in maart al aangegeven dat onze complete heen reis van 20 april en terug reis 12 mei geannuleerd zijn, wij dachten we wachten rustig af totdat CheapTickets ons een bericht stuurt zoals ze aan geven binnen 72 uur tedoen voor oorspronkelijke datum van vertrek, ondanks dat ik in maart al een mail had gestuurd voordat het compleet geannuleerd werd door KLM waar ik echter tot op de dag van vandaag geen reactie op gehad heb. Nu is het 23 april 3 dagen na ons oorspronkelijke vertrek en we hebben nog helemaal niks vernomen van CheapTickets. Wij willen ons complete reissom terug aangezien de airline geannuleerd heeft en ze dit verplicht zijn tedoen. Boekingsnummer CHNL-16020400.

Als CheapTickets eindelijk reageert en er voor zorgt dat we ons geld terug krijgen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cheaptickets.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cheaptickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cheaptickets.nl

Heeft op 23 april 2020 om 13:42 geantwoord

Beste Joy,

Hartelijk dank voor je bericht.Door het overweldigende aantal mails, hebben we helaas een achterstand opgelopen met het beantwoorden hiervan. Onze oprechte excuses hiervoor.

Ik heb het restitutie proces voor je in gang gezet. Er is inmiddels een mail met een bevestiging naar je verstuurd.

Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Cheaptickets Klantenservice

Tessa

Heeft op 18 mei 2020 om 21:03 geantwoord

Beste Tessa, ik heb nooit een bevestiging ontvangen. Ook zie ik nu in het account dat de stoel reserveringen van het bedrag af zijn gehaald. Waar is dit geld nu heen? Dit horen wij terug teontvangen! Jullie horen ons met enige wijziging te informeren en dit doen jullie niet. Ik verwacht dat het bedrag van €595.- die jullie van het totaal bedrag hebben afgetrokken z.s.m. op de rekening staat waarmee wij betaald hebben anders zijn wij genoodzaakt om stappen teondergaan want dit is diefstal! Ik verwacht voor het eind van de week een antwoord.

Hoogachtend,
Joy Houps

Bericht van Cheaptickets.nl

3 maanden geleden - Beste Joy,Hartelijk dank voor je bericht.De terugbetaling die je ziet staan klopt niet. Er is een restitutie aangevraagd voor zowel de vlucht als de stoelen. Uiteraard ontvang je een teruggave van het bedrag waar je recht op hebt. Wanneer Cheaptickets de restitutie ontvangen heeft, wordt het teruggestort naar de rekening waarmee je de boeking oorspronkelijk betaald hebt.Ik vertrouw erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Klantenservice Cheaptickets.nlMoniek

Alle klachten die gemeld zijn door JYHPS