Klacht: Geen reactie van Tomtom support

op 31 mei 2016 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 25-5-2016 een vraag gesteld aan tomtom support. Daarop kreeg ik een automatische reactie dat er binnen twee dagen contact zou worden opgenomen. Dat is tot vandaag, 31-5-2016, niet gebeurd. Ook op een herhaald verzoek krijg ik geen antwoord.

Gewenste Oplossing:

Als tomtom support asap contact met mij opneemt, en mij helpt mijn probleem op te lossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar TomTom over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht PierreEmanuel

11 maanden geleden - Tomtom heeft een email gestuurd met aanwijzingen, die echter niet tot een oplossing hebben geleid. Dat heb ik gemeld, en daarna is het weer stil geworden.....En mijn Tomtom werkt, op 11 juni, nog steeds niet.......

Reactie van de melder van de klacht PierreEmanuel

11 maanden geleden - 12 juni, geen reactie of bericht van Tomtom....

Alle klachten die gemeld zijn door PierreEmanuel