Klacht: Geen reactie van Perry

op 05 juli 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Ik heb een bestelling gedaan op 25-06 maar nog niets ontvangen. 2 X email gestuurd naar de klanten service en ook gebeld maar er wordt niet opgenomen

Als ik mijn bestelling heb ontvangen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

Reactie van de melder van de klacht henkperrysport

10 maanden geleden - De klacht wordt niet in behandeling genomen door Perry Sport. Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Ze reageren niet op mijn emails en nemen de telefoon niet op. Ik ben gewoon mijn geld kwijt. Perry Sport is schijnbaar overgenomen door een malafide organisatie.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 09 augustus 2016 om 13:56 geantwoord

Beste Henk,

Natuurlijk is het vervelend wanneer een bestelling niet geleverd kan worden. Ik heb daarom je order geraadpleegd en daaruit blijkt dat er 8 juli een bedrag is gecrediteerd. Het volledige aankoopbedrag is vervolgens op dezelfde dag teruggestort op het door jou opgegeven iBAN rekeningnummer.

Mijn excuses voor de vertraging.

Perry Sport Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door henkperrysport