Klacht: Geen reactie van iq drive

op 22 mei 2020 over IQ-DRIVE in de categorie Rijscholen

Mijn klacht gaat all voor de corona crisis ik heb gekozen voor iq drive want het zag er allemaal netjes en goed uit ze hebben mij aan het begin goed behandeld maar na dat ik betaald heb ben ik gewoon als een stuk vuil behandeld nou ben ik een keer gezakt kan gebeuren maar staat er bij hun op de site gratis herexamens waarbij ze mij dus verplicht hebben om een lespakket van nog eens 316 euro te laten betalen anders zouden ze niets reserveren uiteindelijk toch maar betaald ben ik gewoon minimaal 6 weken bezig geweest om een examen te reserveren bij hun want ze kunnen zo genaamd alleen op dinsdag een examen reserveren uiteindelijk eindelijk een datum 2 dagen voor ik kan afrijden wordt alles stopgezet wegens het corona virus immidels all een aantal mails verstuurd maar krijg totaal geen gehoor van ze het was altijd all zeer moeilijk bij hun om een examen eindelijk te kunnen reserveren maar nu je ze dus niet meer telefonisch kunt berijken is het nou dus helemaal onmogelijk.

Ik will mijn geld gewoon terug zodat ik snel bij een andere zou kunnen afrijden of ze moeten snel mijn examen weer gaan inplannen zonder mij weer ye gaan verplicht om een lespakket te kopen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IQ-DRIVE

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IQ-DRIVE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wesley Buchner