Klacht: Geen reactie van cheaptickets

op 14 april 2020 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Via cheaptickets een united vlucht geboekt die voor 30 april omgeboekt moet worden en nul reactie van cheaptickets

bij persoonlijke reactie van cheap tickets

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cheaptickets.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cheaptickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cheaptickets.nl

Heeft op 15 april 2020 om 15:52 geantwoord

Beste Andrea,

Bedankt voor uw bericht.

Allereerst mijn excuses voor de late reactie. Momenteel hebben wij en luchtvaartmaatschappijen te maken met extreme drukte. Onze afdelingen werken momenteel dag en nacht om ervoor te zorgen dat alle boekingen zorgvuldig en op tijd worden afgehandeld. Momenteel ligt de focus nog op boekingen met een urgente vertrekdatum (momenteel eind april). Dit is de redenen waarom jouw boeking nog niet behandeld is en waarom de mails onbeantwoord blijven. Wij vragen u vriendelijk nogmaals om uw geduld, wij komen bij je terug zodra uw boeking in behandeling kan worden genomen.

Excuses voor het ongemak, wij waarderen je geduld en medewerking enorm.

Cheaptickets klantenservice,

Tessa

Heeft op 15 april 2020 om 16:21 geantwoord

Een nietszeggende opmerking, zonder persoonlijk contact. Ieder bedrijf kan contact opnemen maar cheaptickets na een maand nog niet?!

Alle klachten die gemeld zijn door schaapsherderdsad