Klacht: Geen reactie van Asos op e-mailberichten betreft terugbetaling

op 08 juli 2017 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,

Ik probeer ASOS al sinds 30 juni jl. te bereiken betreft mijn retourzending en terugbetaling. Helaas reageren ze niet en beschik ik ook niet over een telefoonnummer.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag een bevestiging van mijn retourzending en verwerking van de terugbetaling van € 54.05 van ordernummer 271494630

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door niettevreden2017