Klacht: geen reactie op zomeractie

op 25 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 september 2016 om 15:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer van Ouwerkerk,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft de spaarkaart niet te ontvangen.

Excuses voor het ongemak.

Wij sturen u direct de bonnen voor een dagje wellness toe dan heeft u de spaarkaart niet meer nodig.

Wij wensen u veel plezier toe.

Hartelijke groet,
MvS-De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door ouwerkerk3