Klacht: Geen reactie op vragen {klachten}

OerdeB3 op 20 september 2018 over Bakker hillegom in de categorie Tuin

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ooit 2x een brief geschreven met vraag om meer uitleg plus een mail en
een tel. ge sprek. Pauwenprachtwas voor mij aanleiding nog wat te bestellen. Ontving vandaag 2 dozen met weer reclame met weer als beloning de mooie pauwenpracht, maar bij mijn bestelling zat pauw niet. Tel. contact gehad voor uitleg. Er werd gezegd dat pauw er niet meer was. Hoe lang ben ik al klant, ik heb me uit laten schrijven en een uitleg had ze geen tijd voor. De verbinding werd verbroken.

Gewenste Oplossing:

Aandacht voor een vraag

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bakker hillegom

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Wat een gedoe om een klacht te plaatsen, kan het wat relaxter, twitter, facebook.....niet iedereen heeft hier belang bij. IK wil alleen maar een beetje aandacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bakker hillegom nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Onbegrijpelijk, nooit problemen gehad met BAKKER Hillegom en nu alleen maar vragen waarop nooit gereageerd wordt. kl. nr. 432.910.008

Reactie van de melder van de klacht

2 jaren geleden - Ik wil geen reactie plaatsen, maar één ontvangen

Reactie van de melder van de klacht

1 jaar geleden - Ik wil geen reactie plaatsen, maar een reactie ontvangen

Reactie van de melder van de klacht

1 jaar geleden - Nóg niét een reactie?!!

Alle klachten die gemeld zijn door