Klacht: geen reactie op schriftelijke klacht

op 03 september 2015 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Op 2 augustus heb ik namens 9 personen schriftelijk een klacht ingediend bij Neckermann.
Behalve een bloemetje met de mededeling dat het in behandeling was genomen niets meer gehoord.
Heb de laatste 2 weken gemaild met de vraag wat de status was maar krijg geen antwoord terug.
Heb het gevoel dat we niet serieus behandeld worden.

Als de klacht op zeer korte termijn behandeld wordt want 5 weken is wel erg lang.
Bovendien verwachten we compensatie op de vakantie.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 04 september 2015 om 14:36 geantwoord

Heeft op 04 september 2015 om 15:41 geantwoord

Na telefonisch contact nadat ik op facebook ook had geklaagd over de trage behandeling kon er plotseling wel vaart achter gezet worden
We hebben een compensatie in de vorm van een reischeck van 500€ gekregen alleen te besteden bij Neckermann en daar moeten we het maar mee doen en is de rest niet blij mee want eigenlijk willen we niet meer bij Neckermann boeken.
Voor 9 personen is dat bovendien niet erg veel op een reissom van 6700€ maar men geeft geen andere oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door pvanbaak