Klacht: Geen reactie op mijn mail.

op 27 juni 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb meerdere malen gemaild met Syncasso omtrent een specificatie van mijn openstaand saldo. Ondanks een betalingsregeling is er beslag gelegd op mijn loon voor 1500,00 terwijl er volgens uw medewerker Niek Rouw, nog een bedrag open stond ad 866,94 waarvan betaald 245,00) waarvan vervolgens op is afgelost waardoor het openstaand bedrag 621,94 bedraagt.
Echter heb ik tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Wel iedere keer een ontvangstbevestiging.
Tevens nemen zij dossiers over van ASR Gerechtsdeurwaarders en Groenewegen deurwaarders en brengen vervolgens hele hoge extra kosten in rekening, maar het niet reageren op mijn mail is echt beneden pijl.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als er op een positieve manier is gereageerd op mijn mail.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. NVT