Klacht: Geen reactie op mails over aanspraak op garantie!

op 28 november 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Op 25 oktober 2016 en 9 november 2016 heb ik een mails gestuurd om aanspraak te maken op de garantie, maar tot heden heb ik op beide mails GEEN reactie gehad! Helemaal niets.
In de mails staan beschreven dat ik graag aanspraak wil maken op de garantie van een tablet 9″ touch-screen tablet. Deze is 2 á 3 keer gebruikt, maar kan nu niet meer opstarten. Scherm blijft zwart en er gebeurd helemaal niets. Alleen de batterij (afbeelding ervan) is zichtbaar en knippert.

Het gaat over odernummer GD3568787 en dealnummer: 7315. De naam en het e-mailadres staan in de mails die al gestuurd zijn.

Graag een reactie per mail op de al gestuurde mails en mijn geld terug of een nieuw tablet.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Groupdeal over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 01 december 2016 om 10:20 geantwoord

Beste meneer Alwicher,

Bedankt voor u bericht.

Wij hebben het nagekeken en er gaat iets niet goed met e-mails. Vanuit onze kant is er op 25 oktober en op 11 november een reactie verstuurd.

Wij zullen de email nogmaals versturen naar het mailadres wat u in het bericht heeft verwerkt van Klacht.nl, wellicht dat u het dan wel ontvangt.

Met vriendelijke groeten,
Team GroupDeal