Klacht: Geen reactie op mail omrent trainingsschema

op 23 februari 2018 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Ik heb een maand abbonement genomen om te kijken of fit for free iets voor mij is. Bij het abbonement zat het recht on een persoonlijk trainingsschema op te stellen. Dat trainingsschema wil ik natuurlijk wel eerst opstellen voor ik ga sporten.

Ik ben in Assen langs FFF geweest om dat op te laten stellen, bij hun kwam het helaas niet uit de week dat ik er was dus had de medewerkster daar een opmerking bij mijn profiel gezet dat ik dat nog graag wilde doen. Ze zei dat ik ook even kon mailen om een afspraak te maken.

Dus ik had een mail gestuurd, een week geleden. Nu 2 week verder en ik heb dus nogsteeds geen trainingsschema. Dus vandaag ben ik langs FFF leeuwarden geweest en is er een afspraak gemaakt, maar het kan pas volgende week.

Ik heb dus bijna drie week moeten wachten voordat ik echt kon beginnen met sporten bij FFF en ik vind het een beetje zonde van mijn tijd geld en moeite.

Ook nam ik dit maand abbonement om te kijken of FFF wat voor mij is zodat ik op het goedkopere jaar abbonement kan overstappen. Nu de volgende maand naderd moet ik waarschijnlijk weer voor het duurdere maand abbonement betalen omdat ik door dit ongeval nog geen beslissing heb kunnen maken.

Als het mogelijk is wil ik graag dat de ingang van mijn abbonement gereset word naar 20-02-2018, de datum dat ik mijn trainingsschema maak. Zodat ik waard voor mijn geld krijg en nog genoeg tijd heb om te bedenken of FFF wat voor mij is voordat de volgende facature komt.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 23 februari 2018 om 11:59 geantwoord

Hoi Jean-Michel. We begrijpen dat je graag een persoonlijk sportschema wilde maken, maar dat het maken van een afspraak moeilijker ging dan verwacht. We willen je vragen om deze klacht kenbaar te maken bij de clubmanager, zodat je snel een nieuwe afspraak krijgt en eventuele compensatie kan worden afgesproken. We gaan ervan uit dat dit goed wordt opgelost! :)

Alle klachten die gemeld zijn door Jean98