Klacht: geen reactie op mail en afspraak niet na gekomen

op 29 september 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

mijn vriendin wacht 4 al 4 week op reactie over haar samsung galaxy s6 edge gold die was op gestuurd omdat er een dooie pixel in het scherm zat hebben jullie er over gemaild maar geen reactie gekregen en heb naar jullie gebeld 2 week geleden en vorige week dinsdag zou er contact met ons worden opgenomen in niet gebeurt en vind dit niet kunnen het gaat over de telefoon van rianne Takens uit rolde de ziel 27 postcode 9451CM geboorte datum 09-06-1995
email is brumtako@hotmail.com
hoop zo spoedig mogelijk van u te horen

als er contact wordt opgenomen en dat er een nieuwe telefoon word opgestuurd

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynafix nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

2 maanden geleden - Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht. We hebben van Samsung het verzoek ontvangen hiervoor een alternatieve oplossing te zoeken. Dit houdt in dat Samsung de case overneemt en gaat kijken of zij een vervangend toestel kunnen inzetten of hiervoor een credit zal gaan inzetten. De reden hiervoor is dat de levering van de onderdelen helaas nog enige tijd op zich zou laten wachten en ook Samsung op dit moment niet kan aangeven hoe lang dit nog zou gaan duren. Momenteel zijn we dus in overleg met Samsung omtrent uw case en wordt u uiteraard direct geïnformeerd zodra we hierover meer weten. Met vriendelijke groet, Wecare team Dynafix

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 01 november 2016 om 13:29 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Rianne takens