Klacht: geen reactie op mail

op 29 augustus 2018 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Afgelopen zaterdag 25 augustus 2018 heb ik een mail gestuurd naar 2 mail adressen van Syncasso, in verschillende brieven worden verschillende mailadressen genoemd. Tot op heden heb ik hierop nog geen reactie ontvangen, maar krijg ik wel een sms en mail dat ik nog niet betaald heb. Ik wil graag het contact via mail omdat ik het dan altijd terug kan lezen.

Wanneer ik reactie krijg op mijn mail en hetgeen waarover ik mail opgelost besproken kan worden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

Bericht van Syncasso

3 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https:www.syncasso.nlcontact-opdrachtgeversklachten.

Alle klachten die gemeld zijn door Renaatje84