Klacht: Geen reactie op klacht

op 01 november 2017 over Studers in de categorie Boeken

Mijn dochter is samen met een docent 5 weken bezig geweest om een aangekochte licentie te krijgen. te actieveren. Diverse mails door school en mijn dochter verstuurd. Op niet alle is überhaupt gereageerd ook overname Studers leidde niet tot een oplossing. Eindelijk afgelopen maandag werkt hij maar nu zijn de Reken/Engels en Nederlands licentie verdwenen. Deze waren nog van afgelopen schooljaar en nog geldig. Licenties weg inclusief de gemaakte opdrachten. Ik heb zelf een directieklacht ingestuurd maandag middels e-mail maar geen reactie tot nu toeBetreft klacht van klantnr. STU1208424. Inmiddels heeft me dochter voor het vak 5 weken achterstand en is ze 3 licenties kwijt inclusief gemaakte opdrachten waarvan Nederlands zo goed als klaar was. Van klantenservice is geen sprake en je voelt je als klant /consument niet serieus genomen.

De 3 licenties terug inclusief de gemaakte opdrachten binnen afzienbare tijd want ook hier kan ze de les weer niet volgen , een fatsoenlijke excuses en toezegging dat de klantenservice eens op peil wordt gebracht en een geldelijke vergoeding voor de ellende van achterstand die is ontstaan.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Studers

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Studers nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Studers in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studers

Heeft op 08 november 2017 om 14:44 geantwoord

Heeft op 08 november 2017 om 22:09 geantwoord

Klacht is niet afgehandeld op de punten zoals genoemd. De 3 oude licenties die verdwenen zijn zijn nog steeds niet terug. Compensatie van 5 weken wachten en niet mee kunnen doen met de les geeft een compensatie van wel geteld € 18,10. Mijn teruggehaalde incasso omdat ik eerst een oplossing wil en ook is genoemd in de klacht, levert een brief op met te betalen binnen 14 dagen anders € 40,00 incassokosten. Makkelijk verdiend.

Alle klachten die gemeld zijn door Tonny Bergman