Klacht: Geen reactie op emails aangaande vergoeding

op 09 juli 2012 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Enige tijd geleden had ik een jurk bij Lightinthebox besteld met spoedlevering. Helaas bleek de spoedlevering pas in te gaan vanaf het moment van verzenden en duurde de verwerking van de order wat langer dan ik zelf had verwacht (een paar weken).
Toen ik eenmaal de jurk had ontvangen bleek het helemaal de verkeerde jurk te zijn. Na een hele hoop heen en weer gemail hebben ze uiteindelijk toegegeven dat het fout is gegaan en hebben ze netjes de verzendkosten en de kosten voor het product zelf naar me overgemaakt.
Nu heb ik via FedEx een factuur voor invoerkosten ontvangen en ik ben van mening dat ik deze niet hoef te betalen aangezien ik niet de bestelde jurk heb ontvangen en LightintheBox heeft aangegeven dat zij de fout hebben gemaakt.
Nu heb ik via ‘Mijn vragen’ op 18 juni aangegeven dat ik de invoerkosten ook vergoed wil hebben. Ik kreeg de volgende reactie op diezelfde dag:
‘Aangezien het een product van ons product betreft, willen wij een coupon van $15 aanbieden als compensatie, die u met uw volgende winkelen bij ons kunt gebruiken. Gaat u ermee akkoord?’
Hierop heb ik (op 19 juni) aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ga en gelieve gewoon het geld op mijn rekening gestort krijg.
Hier heb ik niets meer op gehoord. Op 26 juni en 5 juli heb ik nog een reminder gestuurd maar ook daar heb ik geen reactie op gekregen.

Toch jammer dat er dan ineens geen terugkoppeling meer komt. Ik ga toch geen invoerkosten betalen voor iets wat verkeerd geleverd is?

Ik ben tevreden zodra LightintheBox het geld voor de invoerkosten naar me heeft overgemaakt.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 13 juli 2012 om 08:28 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com/MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Light in the box beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Pergola