Klacht: geen reactie op e-mails retour zending.

op 30 november 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

meer dan twee weken geleden heb ik contact gezocht met Groupon inzake een retourzending van een I-Watch geleverd door info@asgoodasnew.com. aangegeven werd een e-mail te zenden naar genoemde firma. ik kreeg bericht dat de e-mail in behandeling zou zijn. Nu na 5 mails en bijna twee weken verder krijg ik nog steeds dezelfde antwoord mail. Dit is toch niet niet normaal . Bij deze wil ik van groupon weten wat mij te doen staat om te retourneren en mijn geld na een aantal weken terug te krijgen. Wat een slechte organisatie!! Dit is na vele bestellingen de laatste keer dat ik zaken doe met groupon.

Dien Oegema

Gewenste Oplossing:

niet tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dien oegema