Klacht: Geen reactie op de aanvraag 3 weken lang

op 30 mei 2020 over Travelgenio in de categorie Reizen Algemeen

Ik heb annulering retour (vakantie) reis naar Minsk vanaf 7 mei meerdere keren aangevraagd in verband met corona, die ik 27 februari heb geboekt (nog voor de lokdouwn). Mijn reden waren: code oranje voor W-Rusland, verplichte quarantaine na aankomst, gesloten grenzen met Rusland en Litouwen. Tot nu toe, 37 uur voor de vertrek, heb geen enkele reactie van Tavelgenio ontvangen, hun telefoon wordt ook niet beantwoord. Heel slecht. Mila

Ik was tevreden in februari met de snelheid van de boeking van bovengenoemde reis

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelgenio

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travelgenio in behandeling genomen

Bericht van Travelgenio

3 maanden geleden - Bedankt, voor je opmerking. Stuur een e-mail naar [email protected] met het e-mailadres waarmee je de aankoop hebt gedaan, en geef in het onderwerp de boekings-id (de code van 8 tekens die is vermeld in de bevestigings-e-mail) aan. Je ontvangt dan instructies om contact op te nemen met een van onze gespecialiseerde agenten.

Alle klachten die gemeld zijn door lanberglila