Klacht: Geen reactie op contactformulier voir mogelijkheid voor voucher

Y.Oversijk op 26 april 2020 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in januari een overtocht geboekt van Duinkerke naar Dover op 9 mei a.s. en terug een week later. Vanwege het coronavirus kan deze vakantie niet doorgaan. Ik heb tot 2 keer het contactformulier ingevuld, maar krijg geen reactie bij dfds geven ze vouchers uit voor geannuleerde reizen vanwege Corona, maar omdat via direct ferries heb geboekt, moet ik contact met direct ferries opnemen. Maar ik krijg geen enkele reactie.

Gewenste Oplossing:

Als ik een voucher krijg voor een overtocht die geldig is tot volgend jaar juni.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directferries.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directferries.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Y.Oversijk