Klacht: Geen reactie na uitvallen van vlucht als gevolg van Corona

op 01 mei 2020 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Wij hebben via cheaptickets.nl een vlucht geboekt naar Malaga met boekingsnummer CHNL-17419560. De vlucht stond gepand voor 26 maart 2020. Cheaptickets.nl heeft laten weten dat de vlucht geannuleerd is en dat zij verder alles zouden regelen. Contact opnemen met Cheaptickets.nl zou niet nodig zijn en juist voor vertraging zorgen. Binnen enkele weken zou bericht volgen.

Inmiddels zijn er diverse weken verstreken en niets vernomen van Cheaptickets.nl. Toch een E-mail verzonden maar daarop werd een automatisch antwoord terug gestuurd.

Graag wil ik op korte termijn een reactie van Cheaptickets.nl over de stand van zaken.

Terugbetalen van de kosten van de vliegtickets

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cheaptickets.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cheaptickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cheaptickets.nl

Heeft op 06 mei 2020 om 13:46 geantwoord

Beste Hans,

Onze excuses dat je nog geen reactie hebt ontvangen op jouw e-mails.

Wij vermelden in de e-mail die was verstuurd dat je bij Ryanair zelf een restitutie kan aanvragen.
Log in met de inloggegevens die in de e-mail van je e-ticket staan op de website van Ryanair. Je kan dan de restitutie aanvragen.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

CheapTickets Klantenservice
Taina

Heeft op 14 mei 2020 om 16:42 geantwoord

De gegeven oplossing klopt niet omdat Ryanair mijn E-mailadres niet accepteert. Ik kan dus op de door Cheaptickets aangegeven manier geen restitutie aanvragen. Ik heb weer geprobeerd om in contact te komen met Cheaptickets maar krijg wederom het inmiddels irritante automatische antwoord. Het zou fijn zijn als Cheaptickets gewoon contact opneemt via mijn Email. Ik wacht dus nog steeds op een oplossing.

Bericht van Cheaptickets.nl

4 maanden geleden - Beste Hans,Wat vervelend te lezen dat het niet is gelukt.Ik heb je e-mail gevonden en beantwoord. Hierin staat precies uitgelegd hoe je kunt inloggen en restitutie kunt aanvragen.Met vriendelijke groet,Klantenservice Cheaptickets.nl Moniek

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Olivier