Klacht: Geen reactie na terugsturen VR product

op 28 juni 2021 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik heb een beschadigde flesje parfum (Viktor Rolf Spicebomb Infrared 90ml) teruggestuurd naar het antwoordnummer, op verzoek van VR. Dit was ruim 3 weken geleden en men reageert nu ook niet meer via de chat.

Fles parfum retour

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 28 juni 2021 om 14:39 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht loquitos

3 weken geleden - Ik vrees dat hier een fout /verwarring ontstaan is. De genoemde mail is verstuurd naar mijn 2-ling broertje (Sonny) die onder nummer 05987780 een zelfde klacht heeft als ik. Bij mij (Sanny) gaat het om nummer 05989167. Wij hebben BEIDEN flessen RETOUR gestuurd en omdat BEIDE flessen in dezelfde order zaten zijn beiden beschadigd geraakt. Ik heb vanuit @gmail.com een klacht mail gestuurd met Word bijlage met chronologisch de stand van zaken. Graag nog een keer mijn verzoek opnieuw LEZEN en in behandeling nemen. Ik hoor graag de stand van zaken.

Heeft op 28 juni 2021 om 15:14 geantwoord

Klacht is niet opgelost. Graag nogmaals mijn uitleg lezen. Er is hier verwarring geslopen met die van mijn 2ling broer (05987780).
Mijn ref. nummer is: 05989167
Graag heropenen en nogmaals in behandeling nemen.

Bericht van L’Oréal

3 weken geleden - Beste Sanny, Onze excuses, we hebben inderdaad twee cases door elkaar gehaald. We hebben telefonisch contact gehad met jouw broer en aangegeven dat jullie beide zo snel mogelijk het vervangend product gaan ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door loquitos