Klacht: Geen reactie na melding klacht doorrijden trein Almere Buiten

op 29 december 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op 9 augustus 2017 heb ik vertraging opgelopen omdat de trein per abuis het station van Almere Buiten voorbij is gereden. (Regelmatig terugkeren probleem, ook voor mij niet de eerste keer.) Ook heb ik extra kosten moeten maken omdat ik nu op station Almere Oostvaarders moest uitchecken en omdat ik de bus heb genomen nadat bleek dat de trein terug nog even op zich liet wachten.
Ik heb hiervan melding gemaakt bij de NS en een geautomatiseerde afwijzing gekregen omdat er geen vertraging geweest zou zijn. Hier heb ik op gereageerd met een email met daarin mijn uitleg, maar tot op heden nog geen reactie op gehad.
Deze mail heb ik op 15 augustus gestuurd.
Op 11 september, 3 november en 1 december heb ik een herinnering gestuurd. Op alle mails heb ik een geautomatiseerde reactie ontvangen dat ze ernaar streven binnen 5 werkdagen te reageren.
Ik heb niet gebeld omdat ik helaas al eerder heb ervaren dat wat er telefonisch wordt afgesproken niet wordt waargemaakt.
Kunt u mij helpen een passende oplossing van de NS te krijgen?
Op dit punt gaat het mij haast niet meer om het ongemak van het voorvallen, maar vooral de frustratie van hie de NS met haar abonnees omgaat.

Wanneer er een passende compensatie wordt gegeven voor het voorval, maar vooral wanneer de NS nu eindelijk eens niet een geautomatiseerde reactie stuurt, maar een respectvolle door een persoon opgestelde reactie.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lana Geesthuijsen