Klacht: Geen reactie meer! Telefoon onbruikbaar

op 24 januari 2014 over cheaptech.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 jan 2014 een iphone 5s kloon besteld.
2 weken later krijg ik de telefoon binnen.
-had goud besteld, krijg zwart binnen.
-oplader werkt niet.
ik heb een speciale simkaart (nano) aangeschaft.
-simkaart word niet herkend in de telefoon en wel in me
Oude telefoon.

Ik heb de volgende dag na ontvangst de 1e 2 klachten
Gelijk doorgemaild. Helaas geen reactie.

De volgende dag de andere simkaart aangeschaft.
Die zelfde dag nog een mail gestuurd dat de simkaart
Niet herkend word. Opnieuw helaas geen reactie.

Nu meer als een week en 5 mailtjes verder nog steeds
Geen reactie!!!
Bijna €200 aan hun besteed zonde van mijn geld!
Ik raad iedereen af om hier iets te bestellen/kopen!!

Gewenste Oplossing:

Nieuwe/werkende telefoon of me geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar cheaptech.nl over deze klacht.

Heeft op 28 januari 2014 om 16:08 geantwoord

Er is nog niks opgelost want ik wacht nog op een reactie!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door cheaptech.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat cheaptech.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

cheaptech.nl

Heeft op 28 januari 2014 om 16:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er is contact geweest met de klant en deze ie gevraagd of ze de telefoon terug wilde sturen.

De klant geeft aan dit niet te willen doen.

Reactie van de melder van de klacht Roxanneverhoef

3 jaren geleden - Er is nog niks opgelost want ik zit nog op een reactie van hun te wachten!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van cheaptech.nl beoordeeld.

Bericht van

3 jaren geleden - Beste Roxanne, We hebben jou gevraagd om de telefoon terug te sturen. Jij hebt aangegeven dit niet te willen doen. Zoals je kunt begrijpen kunnen wij het geld niet zomaar terusgtorten dan zullen we eerste de telefoon terug moeten hebben. Met vriendelijke groet, CheapTech

Alle klachten die gemeld zijn door Roxanneverhoef