Klacht: Geen reactie meer op mijn klachtmail

op 27 juni 2021 over favyway in de categorie Internetshops - Sieraden en horloges

Nadat ik op 4 dec een moeder/zoon armband had besteld voor kerst, en deze eind december nog niet binnen was, heb ik mijn eerste mail gestuurd.
2 weken levertijd werd 7 weken.
Het bandje kwam binnen en was na 4 dagen dragen kapot. ( 1 van de leren bandjes kapot)
Ik stuurde de tweede klachtmail met de vraag of ik mijn geld terug kon krijgen.
Ze wilden mij een nieuw bandje sturen, maar ik dacht: dan heb ik hetzelfde probleem.
Uiteindelijk toch akkoord gegaan omdat ze mij garandeerden dat het bandje wat ik had waarschijnlijk een zwak exemplaar was. Het nieuwe bandje zou extra op zwakke plekken gecontroleerd worden. Weer weken later ontving ik het tweede bandje. Mijn zoon droeg hem enkel in de weekenden. Maar binnen een maand was ook dit bandje kapot.
Ik stuurde mijn derde klachtmail.
Nadat ik eerst met Roos en toen met Patrick contact had, zou Roland het deze keer oplossen.
Daar ging ik ook van uit want favyway heeft tenslotte een 100% tevredenheidsgarantie.
Roland kwam met het idee dat ik iets anders op de site uit mocht kiezen.
Maar ik wilde dit niet want ik wilde immers een persoonlijk cadeau van moeder tot zoon en inmiddels was ik met de service ook niet tevreden.
Want op elke mail krijg je gelijk antwoord dat je binnen 72 uur antwoord hebt, maar ik weet inmiddels dat die 72 uur ook weken kunnen zijn.
Dus inmiddels heb ik zeker 15 mails gestuurd. Er wordt niet meer op mijn mail gereageerd.
Ook heb ik bij de recensies gekeken die vermeld staan bij het armbandje. 5 sterren. En allemaal mensen die zeer tevreden zijn met hun product. Toen ik daar mijn recensie achterliet zag ik dat deze er niet tussenstond.
Blijkbaar worden alleen de goede recensies geplaatst.
Ze hadden ook een facebookpagina maar die kan ik niet meer vinden.
Of hebben ze mij geblokt???
Na het lezen van deze recensies denk ik dat ik kan fluiten naar mijn geld.
Ik hoop dat we gezamenlijk sterk staan en favyway aan kunnen pakken.

Ik wil graag mijn aankoopbedrag van 30 euro terug

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over favyway

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over favyway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door colettevanmourik