Klacht: Geen reactie klanten service

op 20 juli 2016 over Mango in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4 mails in 1 week naar klantenservice gestuurd. Nog steeds geen reactie.

Bezorg service dpd heeft pakket niet geleverd, ik heb wel al betaald.

Ik verwacht van mango iig een reactie en dit zsm op te lossen. Het pakket is inmiddels een maand geleden besteld online!

4 e-mails geen respons dan proberen via deze weg.

Gewenste Oplossing:

Een reactie binnen 24 uur met een oplossing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sophie_ab