Klacht: Geen reactie en payback van Cheaptickets

op 15 mei 2020 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Op vrijdag 13 maart zijn wij naar Krakow gevlogen en vrijdagavond bleek dat op zondag alles werd gesloten in Polen. Onze terugvlucht met Transavia (geboekt via Cheaptickets) werd geannuleerd en wij hebben zelf een andere vlucht via een andere maatschappij moeten regelen.
Contact gezocht met Cheaptickets (telefonisch al sindsdien onbereikbaar, belachelijk) en werd er via de mail zonder enig begeleidend schrijven van Cheaptickets een mail van Transavia doorgestuurd. Deze mail gaf de annulering aan en hierin werd aangegeven door Transavia dat de full amount zou worden terugbetaald binnen 10 dagen. Al diverse keren contact gezocht met Cheaptickets, want dit moet door hun worden afgehandeld schrijft Transavia, en logisch, maar krijg maar geen reactie. Wij zijn nu 2 maanden verder. Ik heb recht om de kosten terugbetaald te krijgen, maar er komt maar geen reactie. Wat een … bedrijf.Men moet in dit soort tijden zorgen voor een goede klantbehandeling en alles netjes afhandelen i.p.v. telefonisch niet bereikbaar te zijn en op mails niet te reageren. Ook al is het druk, dan moet je het fatsoen hebben mensen netjes te behandelen.

Ik wil een reactie van Cheaptickets dat men zoals Transavia ook aangeeft de full amount terugbetaald (en geen voucher!)!

Alle klachten die gemeld zijn door afrieswijk