Klacht: Geen reactie annulering

op 30 april 2020 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik boek graag via cheaptickets maar daar ben ik nu erg klaar mee. Ik had in januari een vlucht om moeten boeken om thuis te komen vanwege bosbranden waar ik belachelijk veel extra voor heb moeten betalen. Dat is nog tot daar aan toe. In maart vloog ik naar San Fransisco. Ik had een retour ticket geboekt, zelfs premium upgrade gedaan. Helaas door corona moest ik hals overkop mijn retour vlucht verschuiven van juni naar maart. Geen contact te krijgen, geen mail, geen telefoon, niets. Ik heb een peperdure annuleeringsverzekering elke keer bij Cheaptickets.nl maar blijkbaar doet dit ook niets. Ik heb uit nood een extra aparte peperdure vlucht moeten kopen om uberhaupt thuis te komen omdat jullie niet reageren! Mijn retour vlucht in juni staat er dus nog gewoon in en ik heb dubbel betaald. Heel graag dat dit opgelost gaat worden. Na 20 mailtjes nog steeds geen reactie!

Ik wil graag mijn geld terug van de extra geboekte vlucht San fran - Amsterdam.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cheaptickets.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cheaptickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cheaptickets.nl

Heeft op 06 mei 2020 om 11:38 geantwoord

Beste Melissa,

Wat vervelend dat je ons niet kon bereiken. Onze excuses dat we niet eerder op jouw e-mails hebben kunnen reageren. We ervaren momenteel enorme drukte waardoor het langer kan duren.

Ik heb de voorwaarden van jouw boeking nagekeken. Wijzigen was niet mogelijk geweest, daar volgens de voorwaarden dat niet is toegestaan. Je hebt een niet wijzigbaar ticket gekocht. Bij annuleren ontvang je geen restitutie.

Je kan een claim indienen bij de verzekering, mits de reden van annuleren binnen de voorwaarden van de verzekering valt. De voorwaarden en het schadeclaimformulier kan je hier vinden: https:www.cheaptickets.nlvoorwaarden. Een ingevuld formulier kan je sturen naar [email protected]

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

CheapTickets Klantenservice
Taina

Heeft op 06 mei 2020 om 11:45 geantwoord

Ik ga de claim indienen, als deze niet wijzigbaar zou zijn mag dit wel beter vermeld worden. De voorwaarden is een heel boekwerk met veel gedraai eromheen. Ik wil graag weten of ik in aanmerking kom via jullie. Indien dit sowieso allemaal niet mogelijk was wil ik graag het geld van beide vluchten qua annuleringsverzekering terug.

Bericht van Cheaptickets.nl

4 maanden geleden - Beste Melissa,Hartelijk dank voor je bericht. De claim die wordt ingediend loopt altijd via een andere afdeling. De afdeling verzekeringen bekijkt of dat je dan in aanmerking komt voor een terugbetaling. Ook bij het indienen van een claim dient er een geldige redenen worden ingegeven. Je kunt de voorwaarden bekijken in de polis of onder de voorwaarden van de annuleringsverzekering bij ons op de website.De claim kun je alleen indienen via het aangegeven e-mailadres.Hopende je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,CheapTickets Klantenservice Tessa

Alle klachten die gemeld zijn door melissawever18