Klacht: geen reactie

op 22 september 2016 over Aegon in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 6 september een bericht gestuurd naar Aegon omtrent het Sprintplan en daaraan gekoppelde rechtspraak. Ik zou binnen 2 dagen antwoord krijgen en die kreeg ik ook maar het antwoord was dat ze meer tijd nodig hebben dus werd het uiterlijk 20 september. Een organisatie als Aegon kan het zich gewoon veroorloven niet meer te reageren m.a.w. gewoon maling aan de klant! Geld incasseren kunnen ze allemaal als de beste maar klantenservice die is meestal ver te zoeken, en de arrogantie die ze hebben( wij zijn groot en jij bent klein)

Klacht zal ik ook deponeren bij het KIFID en verder…

Gewenste Oplossing:

Meer klantgerichtheid! En niet alleen als er wat te verkopen valt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aegon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aegon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aegon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aegon

Heeft op 22 september 2016 om 11:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Tomtom1978,

Ik vind het vervelend dat u langer moet wachten op een antwoord van de afdeling Sprintplan. Ik heb daarom even contact gezocht met deze afdeling en mij is toegezegd dat u vandaag een reactie van hen zult krijgen op uw eerdere vraag. Ik ga ervan uit dat deze reactie genoeg duidelijkheid zal bieden.

Met vriendelijke groet,
Robert
Aegon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Tomtom1978