Klacht: geen reactie

op 16 september 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 6 september een deal gedaan voor Dr Dre koptelefoon en deze is betaald met mijn credit card.
afgelopen woensdag heb ik contact met hen gezochte en emails gezonden. omdat ik nog geen account had, deze gelijk aangemaakt.
Daarna nog een email vanuit mijn account gezonden.
Vandaag getracht hen telefonisch te contacten, echter is er een technische storing, die zij trachten zsm op te lossen.
Nogmaals een email gezonden. Niets geen reactie tot op heden. Zelfs geen bevestigingsmail.
Ik krijg er geen goed gevoel bij en verwacht een antwoord en/of mijn geld terug gestort.
met vriendelijke groeten,
S.P.J. Bruijnius

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als er een antwoord (mail)wordt gegeven op mijn vraag wanneer ik mijn deal kan verwachten, of als ik mijn deal in ontvangen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Groupdeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 19 september 2016 om 15:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Bruijnius,

Bedankt voor uw bericht.

Onze excuses dat wij niet uw emails direct hebben kunnen beantwoorden.
Door de drukte kunnen wij niet gelijk de emails beantwoorden.

Wij hebben de status van uw bestelling nagekeken en het klopt dat u deze nog niet heeft ontvangen. De levertijd van uw bestelling was namelijk nog niet verstreken.

De uiterlijke verzenddatum was 19 september. Wij zien dat PostNL uw bestelling 17 september heeft geleverd.

U kunt de uiterlijke verzenddatum ook terugvinden op de factuur die u per e-mail ontvangen heeft na het plaatsen van uw bestelling.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u veel plezier toe met uw aankoop.

Met vriendelijke groeten,
Team GroupDeal

Heeft op 21 september 2016 om 18:34 geantwoord

De bestelling is geleverd op zaterdag, vandaag geopend omdat het een cadeau is en ik wilde checken of het juiste item is toegezonden. Tot mijn verbazing is het kapot.
emails gezonden aan de klantenservice en dit vermeld. Ik wacht uw reactie af.
Met vriendelijke groet,
s. Bruijnius

Alle klachten die gemeld zijn door sambru