Klacht: geen reactie

op 18 mei 2016 over Redcoon in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb een koelvriezer combinatie besteld en geleverd gekregen met een deuk in de zijkant.
Uitpakken mocht niet want volgens de bezorger transportbedrijf Harry Vos was hiervoor geen tijd dus nadat ze weg waren uitgepakt, schade geconstateerd binnen 10 minuten gemeld met foto’s bij redcoon er zou binnen 24 uur worden gereageerd door de schade afdeling , niet dus.
Ik mag de koeler niet gebruiken want dan mag deze niet retour dus al het eten zit inmiddels in de vuilnisbak ,na diverse pogingen tot kontakt bellen , livechat en mail zit ik nog steeds met een beschadigde koeler.
Ook op het verzoek op omruilen word niet gereageerd

Welke vorm van kontakt dan ook

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Redcoon in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Redcoon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Redcoon

Heeft op 19 mei 2016 om 12:42 geantwoord

Beste A. van der Mierden,

Jammer dat de service zo is ervaren. Het is natuurlijk ook nooit de bedoeling dat er een beschadigd apparaat geleverd wordt. Ook de handeling die de medewerkers van VOS hebben uitgevoerd komt niet erg klantvriendelijk over. Inmiddels hebben wij hiervan een klacht ingediend bij onze vervoerder.

Ik heb voor u met de schade afdeling gebeld, zij hebben dit inmiddels opgepakt en u een mail verzonden met verdere informatie. U kunt met de persoon waar u de mail van heeft ontvangen de situatie verder afhandelen.

Wij waarderen uw feedback over de situatie ongeacht dat u een slechte ervaring heeft gehad gaan wij ons best doen dit in het vervolg niet meer voor te laten komen.

Ik vertrouw er op dat u samen met mijn collega tot een passende oplossing kan komen.

Namens redcoon onze excuses voor het ongemak.

Jesse
Namens het redcoon Webcare-Team

Alle klachten die gemeld zijn door a.vdmierden