Klacht: Geen reactie

op 22 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb vanaf november 2013 meerdere bestellingen gedaan. Geen enkele is afgeleverd. Ik heb steeds daarover mijn klacht ingediend. Dat kan alleen per e-mail. Op de site wordt dan later vermeld dat mijn klacht is opgelost, maar ik heb mijn spullen nog steeds niet

Graag de geleverde bestellingen afleveren, anders geld terug

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 09:04 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen dat er probleem met het product is. Onze excuses voor het probleem en veroorzaakt ongemak. Wij hebben al eerder toen u een ticket/vraag ingediend al een email teruggestuurd maar misschien hebt u die niet ontvangen. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Hieronder vindt u hoe u een ticket in kunt dienen:

De klantenservice
MiniInTheBox

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Paul Duyvesteyn