Klacht: Geen reactie

op 22 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vanaf november 2013 meerdere bestellingen gedaan. Geen enkele is afgeleverd. Ik heb steeds daarover mijn klacht ingediend. Dat kan alleen per e-mail. Op de site wordt dan later vermeld dat mijn klacht is opgelost, maar ik heb mijn spullen nog steeds niet

Gewenste Oplossing:

Graag de geleverde bestellingen afleveren, anders geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 09:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen dat er probleem met het product is. Onze excuses voor het probleem en veroorzaakt ongemak. Wij hebben al eerder toen u een ticket/vraag ingediend al een email teruggestuurd maar misschien hebt u die niet ontvangen. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Hieronder vindt u hoe u een ticket in kunt dienen:
http://www.lightinthebox.com/nl/knowledge-base/c1182/a2852.html

Met vriendelijke groet,

De klantenservice
MiniInTheBox

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Paul Duyvesteyn