Klacht: Geen produkt wel betaald

op 19 september 2017 over actievandedag.nl in de categorie Coupon Sites

Deze netjes betaald maar kan door de waardeloze site niet eens boeken, bij navraag via mail krijg je een halve onvolledige mail toegestuurd. Er is iets gewijzigd zonder tegenbericht in het boeken volgens hun, nu ziet het er naar uit dat we ons geld kwijt zijn. Zeer ontevreden over de kastje naar de muur mentaliteit. Helaas dus ook geen fatsoenlijke terugkoppeling, men beloofd vervolgens ook nog eens NIET GOED GELD TERUG, nou niet dus. Krijg een mail dat eenmaal gekochte zaken niet worden teruggenomen of ingetrokken. Echt waardeloos, nooit meer. Raad het iedereen af.

Als men het simpeler wel laat werken en de moeite neemt een nette en volledige omschrijving geeft van wat je dan wel moet doen om te boeken en te krijgen waar je recht op hebt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over actievandedag.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door actievandedag.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat actievandedag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

actievandedag.nl

Heeft op 20 september 2017 om 15:36 geantwoord

Beste Ronald,

Erg vervelend om te horen dat het niet lukt om een reservering te maken. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij een ontevreden gevoel overhoud doordat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd, onze excuses hiervoor.

Op 29 augustus hebben wij jou een servicemail toegestuurd en daarin hebben wij aangegeven dat de manier van reserveren is gewijzigd. Wellicht heb je deze over het hoofd hebt gezien of dat deze in de spam terecht is gekomen.

Wij zien dat je inmiddels contact hebt gehad met onze collega\'s en dat zij met een oplossing zijn gekomen.

Mocht je toch nog vragen hebben of niet tevreden zijn, dan horen wij het graag. In dat geval kan je een e-mail sturen naar klantenservice@actievandedag.nl

Rachel

Alle klachten die gemeld zijn door Ronaldo01