Klacht: Geen producten ontvangen

op 04 februari 2014 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb op 9.01.14 1x mitoslim en 1x nuvocleanse besteld. Er stond dat ik binnen 2 weken mijn producten zou ontvangen. Het geld is wel van mijn rekening gehaald maar ik heb nog steeds niets ontvangen. We zijn nu bijna een maand later.

ik wil zo snel mogelijk mijn producten ontvangen.
Mijn bestellingsnummers zijn: 3890798 en 3890766.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 05 februari 2014 om 11:00 geantwoord

05-02-2013 GlobalCollect is een Payment Service Provider die betalingen verwerkt voor diverse bedrijven. Dat wil zeggen, wij ontvangen uw betaling en sturen dat door aan het bedrijf waar u uw bestelling heeft geplaatst. Wij hebben uw betaling op 13 januari ontvangen en doorgestuurd. Wij hebben daarom uw klacht doorgestuurd naar het desbetreffende bedrijf en verzocht zo spoedig mogelijk contact met u op te nement. Ter bevestiging heb ik ook een email verstuurd naar Mw Uithuisje via het volgende email adres: cs@globalcollect.com.

Alle klachten die gemeld zijn door MarliesUit