Klacht: Geen producten ontvangen

op 04 februari 2014 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 9.01.14 1x mitoslim en 1x nuvocleanse besteld. Er stond dat ik binnen 2 weken mijn producten zou ontvangen. Het geld is wel van mijn rekening gehaald maar ik heb nog steeds niets ontvangen. We zijn nu bijna een maand later.

Gewenste Oplossing:

ik wil zo snel mogelijk mijn producten ontvangen.
Mijn bestellingsnummers zijn: 3890798 en 3890766.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 05 februari 2014 om 11:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

05-02-2013 GlobalCollect is een Payment Service Provider die betalingen verwerkt voor diverse bedrijven. Dat wil zeggen, wij ontvangen uw betaling en sturen dat door aan het bedrijf waar u uw bestelling heeft geplaatst. Wij hebben uw betaling op 13 januari ontvangen en doorgestuurd. Wij hebben daarom uw klacht doorgestuurd naar het desbetreffende bedrijf en verzocht zo spoedig mogelijk contact met u op te nement. Ter bevestiging heb ik ook een email verstuurd naar Mw Uithuisje via het volgende email adres: cs@globalcollect.com.

Alle klachten die gemeld zijn door MarliesUit