Klacht: Geen producten of bevestigingsmail gehad

op 04 februari 2014 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb op 9 januari 2014 1 potje nuvo cleanse en 1 potje Mito slim besteld. Ik heb hierna geen bevestigingsmail gehad, alleen de betaling in mijn mail staan. Het gaat over een bedrag van in 56,98 euro en 46,98 euro. We zijn nu bijna een maand verder en ik heb nog steeds niets in huis!! Het bedrijf kan ik niet per telefoon bereiken.

Ik wil zo snel mogelijk dat er contact opgenomen wordt met mij en mijn producten zo snel mogelijk wordt afgeleverd. Wordt dit niet geleverd zoek ik het hogerop.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 05 februari 2014 om 09:02 geantwoord

05-02-2013 GlobalCollect is een Payment Service Provider die betalingen verwerkt voor diverse bedrijven. Dat wil zeggen, wij ontvangen uw betaling en sturen dat door aan het bedrijf waar u uw bestelling heeft geplaatst. Wij hebben uw betaling op 13 januari ontvangen en doorgestuurd. Wij hebben daarom uw klacht doorgestuurd naar het desbetreffende bedrijf en verzocht zo spoedig mogelijk contact met u op te nement. Ter bevestiging heb ik ook een email verstuurd naar Mw Uithuisje via het volgende email adres: cs@globalcollect.com.

Alle klachten die gemeld zijn door MarliesU