Mijn Klacht:
Goede dag
als jullie heineken in de reclame hebben is er NOOIT heineken halve liters bij A.H. XL in Arnhem kronenburg daar ben ik doodziek lk koop al mijn boodschappen bij XL en ik heb geen zin om elke keer mijn bier bij de buurtsuper te gaan halen. Dat moet niet te vaak meer gebeuren anders ga ik naar Jumbo in Arnhem ik kan met mijn geld overal terecht.
Gewenste Oplossing:
Altijd, maar je moet wel de reclames hebben


