Klacht: Geen post en mails ontvangen en opeens incasso ingeschakeld!

op 01 oktober 2016 over Viabuy in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een creditcard aangevraagd bij viabuy 1 maand geleden.
Tot op heden heb ik niks mogen ontvangen via de post en ook heb ik niks op mijn mail gekregen.
Opeens krijg ik een mail van de incassobureau dat viabuy heeft ingeschakeld omdat ik verplicht een bedrag van €89.70 moest storten op mijn creditcard. Maar de probleem is ik heb niks ontvangen van viabuy.
Dus waarom moet ik opeens incassokosten betalen(€40)??
Ik heb viabuy gemaild omdat ze geen telefoonnummer hebben.
Viabuy zegt dat hun niks kunnen doen omdat het in hun voorwaarde staat en ook dat ze me meerdere malen keren een mail hebben gestuurd op mijn mail. Ik vind dit geen service, geneens een excuses of uitgezocht wat de probleem is(storing etc.).
Viabuy zegt ook op de mail dat ik met de incassobureau moet oplossen? Incassobureau zegt natuurlijk wij hebben een aanvraag en dat moet u gewoon betalen! Dus echt raar van viabuy met deze oplossing.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik geen incasso kosten hoeft te betalen.
En dat viabuy beter hun problemen kunnen oplossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viabuy

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viabuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Winesh007