Klacht: Geen poker fishes gekregen

op 27 december 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Goeiendag ik speel het poker spel GOP3 en ik heb net een betaling gedaan voor 12m fishes 25 euro is van me bank afgeschreven en ik wil het graag terug want ik heb geen fishes gekregen mijn speler naam is semih u kunt mij bereiken op shenkie_sem@hotmail.com graag zsm andwoord mvg semih

Ik ben pas tevreden als ik me geld terugkrijg of me fishes waar ik voor betaald heb :)

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 27 december 2017 om 18:17 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie:

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com