Klacht: Geen plek voor de kinderwagen

op 22 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs bevond ik onaangenaam situatie bij lijn 117 in Zevenbergen.
Er was een jonge dame met kinderwagen te wachten op de bus. ( ik zat al in de bus toen ik dit zag)
Echter zat er al een mevrouw in de bus met een beperking in een rolstoel waardoor er geen plek meer was voor de jonge dame met de kinderwagen. Zo mocht ze niet mee.

Nou snap ik dat hier vrij weining aan te doen is, maar dit is toch niet leuk voor de mevrouw met de kinderwagen.

Ik denk dat ik hiervoor een goede oplossing voor heb. Ik ben zelf student bij het Hogeschool Rotterdam en ik studeer entrepreneurship. Ik zou graag een app willen ontwikkelen waarin de status van de bus (zoals als plekken voor de kinderwagen en rolstoelen) te zien. Hierbij heb ik wel jullie hulp nodig.

Zouden jullie van het servicepunt mij door kunnen verwijzen naar de toegewezen persoon.

Doormiddel van deze apapplicatie zou de jongen damen met haar kinderwagen eerder op de hoogte zijn geweest van de plekken (minimaal 1 halte ervoor) en hierdoor voorkom je discussie en onwenselijke situaties tussen de buschauffeur en de jongen damen. En dit is ook fijner reizen voor de reizigers zoals ik.

Ik hoop dat dit voorstel echt verwijzen en er een kans is dat ik dit nog een keer mag uitleggen door middel van een presentatie.

Hartelijke dank voor het lezen en ik zie uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Gohdar Haydar
+31 6 49 73 80 09

Gewenste Oplossing:

Als ik de mogelijkheid krijg om dit op te lossen met wat hulp van arriva of en andere instantie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 22 februari 2018 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Gohdie,

Oei, wat een vervelende situatie en wat leuk dat je een oplossing wil bedenken hiervoor. Je mag je voorstel doorsturen naar sollicitatie@arriva.nl. Dan zal je voorstel worden beoordeeld.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite nam om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Gohdie