Klacht: Geen plek in de trein

op 19 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter heeft de laatste 3 weken 2 keer een trein gemist omdat ze er niet meer bij in kon en daardoor te laat op school was. Vanaf de eerste schooldag heeft ze op de lijn Nijverdal-Zwolle geen een keer een zitplaats gehad!!

Gewenste Oplossing:

Dat lijkt me toch vrij helder!!!! Ik betaal voor een zitplaats voor mijn dochter, Als ik 200 gram boterhamworst bestel en betaal en ik krijg 100 gram mee!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 10 oktober 2016 om 10:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Antwoord in Klacht.nl
Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Heeft op 10 oktober 2016 om 11:08 geantwoord

Het wordt steeds gekker, Mijnheer/Mevrouw Blank moet geen lulverhaal op gaan hangen dat de klacht serieus genomen wordt!!
Afgelopen week is het wederom gebeurd!! Ben haar snel opgaan halen en met de auto naar school (35 km) gebracht zodat ze net op tijd was voor een toets!!
Vorige week moest ze bij de ingang staan om op tijd te komen, door het remmen (je kunt niet zien waar je bent)viel haar laptoptas, laptop kapot 114,- euro reparatie!! Naar school brengen 20 euro brandstof!! En wat doet u!! We nemen het zeer serieus!!
Dhr/Mevr/ Blank liegt gewoon keihard!! Ga maar eens de media opzoeken, voel me compleet niet serieus genomen!!
Robert Freie ( vader Maureen)

Alle klachten die gemeld zijn door robertfreie