Klacht: Geen plek in de trein

op 19 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn dochter heeft de laatste 3 weken 2 keer een trein gemist omdat ze er niet meer bij in kon en daardoor te laat op school was. Vanaf de eerste schooldag heeft ze op de lijn Nijverdal-Zwolle geen een keer een zitplaats gehad!!

Dat lijkt me toch vrij helder!!!! Ik betaal voor een zitplaats voor mijn dochter, Als ik 200 gram boterhamworst bestel en betaal en ik krijg 100 gram mee!!

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 10 oktober 2016 om 10:49 geantwoord

Antwoord in Klacht.nl
Beste lezer,

NS Klantenservice

Heeft op 10 oktober 2016 om 11:08 geantwoord

Het wordt steeds gekker, Mijnheer/Mevrouw Blank moet geen lulverhaal op gaan hangen dat de klacht serieus genomen wordt!!
Afgelopen week is het wederom gebeurd!! Ben haar snel opgaan halen en met de auto naar school (35 km) gebracht zodat ze net op tijd was voor een toets!!
Vorige week moest ze bij de ingang staan om op tijd te komen, door het remmen (je kunt niet zien waar je bent)viel haar laptoptas, laptop kapot 114,- euro reparatie!! Naar school brengen 20 euro brandstof!! En wat doet u!! We nemen het zeer serieus!!
Dhr/Mevr/ Blank liegt gewoon keihard!! Ga maar eens de media opzoeken, voel me compleet niet serieus genomen!!
Robert Freie ( vader Maureen)

Alle klachten die gemeld zijn door robertfreie