Klacht: Geen passende oplossing vervanging batterij Iphone 6S

op 30 november 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Zaterdag 27 November voor de 3e keer in 1 week gebeld met Apple i.v.m. een batterij vervanging voor de Iphone 6S. Door een eerder gesprek die week en indienen klacht, toezegging Apple dat UPS telefoon komt ophalen en binnen 5 werkdagen retour zal sturen. Uit gesprek zaterdag 27 november blijkt dat batterijen ineens niet meer voorradig zijn en vanaf maandag 5 December pas weer leverbaar. Verzocht om supervisor te spreken, onbeschofte supervisor aan de telefoon gekregen met de medeling dat iedereen moet wachten en heeft vervolgens abrupt gesprek beeindigd. Apple heeft daadwerkelijk geen idee wat een passende oplossing is. Klant heeft pech gehad indien hij / zij niet in de randstad woont.

Zodra Apple een nieuw toestel aanbiedt gezien alle tijd (voor je een Apple adviseur aan de lijn krijgt minimaal 20 minuten wachten) die ik er in heb gestoken en de onjuiste beloftes die zijn gedaan.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LiekeDollenkamp