Klacht: Geen pakket ontvangen en ook niet getekend

Ik verwachtte een pakketje en deze staat als afgeleverd en dat er getekend is maar dit klopt niet!
Geen briefje in de bus niets, ik heb bij al mijn buren geinformeerd maar niemand heeft wat gezien of ontvangen.
Heb naar gls gebeld en ze zeggen dat het bij buur is afgeleverd en dat buur heeft getekend!! Dit is niet waar en ik heb ook geen afleveringsbriefje gehad.Ik werd erg onvriendelijk behandeld alsof ik loog. Waarom zou ik om zoiets liegen en bellen naar een tel.nr a zoveel euro per gesprek?? wat een schandalige service!!!!
Laat maar eens zien dan wie er heeft getekend,ik ben toch wel benieuwd.Al met al sta ik dus nu met lege handen.

Wanneer ik mijn pakketje heb

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

General Logistics Systems (GLS)

Heeft op 28 september 2016 om 11:53 geantwoord

Geachte Feikje Engelgeer,

Uw klacht is in behandeling genomen en 24 Augustus j.l. per mail beantwoord. In de mail is toelichting gegeven op de afhandeling van de procedure. Voor verdere informatie graag contact opnemen met de klantenservice.

Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

met vriendelijke groet,

Medewerkster Quality