Klacht: Geen pakket ontvangen

op 31 oktober 2017 over Collect en Deliver in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen vrijdag (27 oktober) zou mijn pakket tussen 18:00 en 21:00 bezorgd worden. Dit had ik met de bezorger afgestemd op donderdag avond, nadat de 1e aflever poging niet geslaagd was. Terwijl mijn partner om 17.30 thuis was en niemand aan de deur geweest is. Heb ik die vrijdagavond gebeld, omdat ik het niet vertrouwde. Mn track and trace deed het immers ook niet. De zaterdag erop een aantal keer gebeld en mij werd aangegeven dat ik elke keer met de receptioniste sprak, omdat de support afdeling het te druk had. Ik heb toen afgesproken dat ik maandag 30 oktober gebeld zou worden om duidelijkheid te krijgen. Ik ben helaas niet gebeld. Kreeg alleen een onduidelijk mailtje waarin vermeld werd dat het zsm bezorgd zou worden. Hoe laat wanneer? Na telefonisch contact. Dit maak wel met de support afdeling konden ze mij nog steeds geen duidelijkheid verstrekken. Mij inziens is dit echt een bezorger die een uitermate slechte afhandeling heeft van zaken. Ik vind het dan ook belachelijk dat ik hier bezorgkosten voor heb betaald. Ik ben bijna een week verder en ben nog steeds niet in het bezit van mijn pakket. Ik ben ook niet terug gebeld en daarnaast kunnen zij me ook niet doorverbinden. Ik vermoed dat mijn pakketje zoek is geraakt. De winkel is hiervan op de hoogte en heeft ook geprobeerd te bellen met de leverancier..

Ik wil duidelijkheid!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Collect en Deliver over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Collect en Deliver in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Collect en Deliver een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Collect en Deliver

Heeft op 15 december 2017 om 13:22 geantwoord

Beste D. de Haan,
Deze week is ons account geopend op dit platform. U heeft een vervelende ervaring met ons bedrijf en daar zijn wij uiteraard niet blij mee. Wij doen onze uiterste best om ervaringen zoals die van u tot het minimum te beperken. Daarom nemen wij alsnog contact op om u te informeren.

Erg vervelend dat het inplannen van de tweede bezorgpoging niet goed is verlopen. Onze welgemeende excuses daarvoor. Om een dergelijk voorval te voorkomen kunt u in vanaf eind januari 2018 middels onze track & trace pagina direct contact houden met onze chauffeurs. Hiervoor hebben wij onze systeem geschikt gemaakt en verwachten wij dat we dit soort incidenten tot het minimum kunnen beperken.

Toch bieden wij u graag een kleinigheidje om het leed te verzachten. Zou u hiervoor een reactie kunnen achterlaten? Dan neemt iemand van onze klantenservice contact met u op.
Mvg Jeroen

Alle klachten die gemeld zijn door w.badal@hotmail.com