Klacht: Geen pakket ontvangen

Vanmiddag zou het pakket geleverd worden. Ik was net niet op tijd thuis. Volgens Track& Trace is het geleverd en iemand heeft getekend met MEV.
Ik dus niet. GLS gebeld, verhaal uitgelegd, maar ze konden niets meer doen, want chauffeur was niet meer bereikbaar. Morgen weer teug bellen.
Ik vraag mij af aan wie heeft hij het pakketje dan gegeven? In ieder geval niet aan mij. Heel slecht, je kunt toch niet aan iedereen zomaar een pakket geven.

Als ik mij pakket met inhoud ontvangen heb.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

Reactie van de melder van de klacht Bettina Krainer

1 maand geleden - Vandaag alsnog het pakket ontvangen. De reden was dat de chauffeur van gisteren het vergeten was af te geven. Wel vreemd dat iemand getekend heeft voor ontvangst. Maar ja ben blij dat het al met al toch nog snel opgelost is.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Bettina Krainer