Klacht: Geen opname mogelijk

op 01 augustus 2017 over InterBank in de categorie Banken

Enkele jaren geleden hebben wij zelf een blokkade op ons doorlopend krediet gezet om dat wij dit niet nodig hadden,die opname dus.Wij hebben een krediet van €25000,00.Er staat nu nog €3360,00 open.Ruimte genoeg dus.We hebben nu dringend €6000,00nodig ivm vervanging auto.Binnen zeer korte tijd wordt ons erfdeel van moederszijde uitgekeerd,€13.000,00.Dit wordt door de notaris geregeld.We wilden dus ter overbrugging een opname doen van €6000,00.En deze blokkade die wij zelf geregeld hadden,tijdelijk opheffen.Maar dit wordt niet toegestaan.In het verleden zijn er wat problemen geweest met betalingen maar het afgelopen jaar niet meer.Er is ook geen bkrtoetsing.

Als we toch die opname zouden mogen doen .en ons doorlopend krediet overzetten naar een persoonlijke lening.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over InterBank

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door InterBank in behandeling genomen

Bericht van InterBank

2 weken geleden - Dag meneer Schrijver, Wat vervelend om te horen. Ik heb uw klacht meteen doorgestuurd naar de juiste afdeling. Zij zullen contact met u opnemen. Vriendelijke groet, Mark Interbank

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat InterBank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

InterBank

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:01 geantwoord

Vandaag een e-mail aan meneer Schrijver gestuurd met suggestie voor oplossing.
Pieter
Interbank