Klacht: Geen oplossing voor zg opgeloste klacht

op 29 januari 2014 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo mensen,

Voor de zoveelste keer probeer ik een oplossing te krijgen voor het tablet dat ik echt niet meer wil hebben. Zoals aangegeven heb ik recht om deze retour te zenden binnen 7 dagen. Jullie hebben me een adres gegeven “zicht termijn retour in Tiel” hier heb ik het tablet aangetekend naar toegestuurd volgens de door jullie aangeboden gebruiksaanwijzing. Wat schets mijn verbazing… ik krijg mijn geld niet terug maar een nieuw tablet!!!! Helaas dat wil ik niet ik wil mijn geld terug. Ik heb het tablet bij jullie gekocht en zou het graag naar jullie terug sturen en mijn geld terug krijgen. Als ik naar de winkel ga hoef ik mijn aankoop toch ook niet naar de fabriek terug te sturen!!!
Jullie begrijpen natuurlijk ook dat ik niet aangetekend blijf verzenden omdat ik straks meer geld daaraan kwijt ben dan het apparaat gekost heeft.
Hopelijk komen jullie met een echte oplossing.

Gewenste Oplossing:

Een adres waar ik retour kan zenden en mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 31 januari 2014 om 15:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben u via info@groupdeal.nl reeds voorzien van het retourformulier.

Met vriendelijke groet,

Het Groupdeal Team

Alle klachten die gemeld zijn door Jenny56